-30% på alle* sko og -30% på alt* til barn. Se kodene her!

Ofte stilte spørsmål om bestilling

Hvordan handle hos Fjellsport.no?

Vi ønsker at kjøpsopplevelsen skal være så enkel og god som mulig for deg som kunde. Benytt gjerne søkefeltet øverst på siden hvis det er spesifikke varer du er ute etter. Ellers finner du vårt sortiment og utvalg gjennom å navigere deg gjennom de ulike kategorier. Og husk å bruke filterfunksjonen for å snevre inn utvalget.

Har du funnet det du ønsker, klikk på størrelsen, farge eller på produktet og varen havner i handlekurven. Den finner du øverst i høyre hjørne.

Trenger du litt inspirasjon, tips og råd, se vår fantastiske Tips & Råd — hvordan velge riktig utstyr.

Se mer

Kan jeg kansellere eller endre en ordre

Hvis du angrer din bestilling eller oppdager at du har bestilt feil, ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 33 46 50 00 eller chat. Her vil du få raskere hjelp i åpningstidene. Har du mottatt Utsendingsbekreftelse på epost, er det dessverre for sent å gjøre endringer da din pakke er klargjort for utsending og på vei til deg. Men fortvil ikke, vi har fri retur når du benytter vår returordning. Se Returinfo.

Se mer

Kan jeg legge til en vare eller slå sammen ordre?

Vi får dessverre ikke slått sammen ordre eller pakket det i samme pakke, da vårt lager i hovedsak er automatisert. Vi kan heller ikke legge til varer. Da må ordren kanselleres og legges på nytt. Kontakt vårt kundesenter på telefon 33 46 50 00 eller chat, så kan vi hjelpe deg.

Se mer

Hvordan vet jeg at min ordre har gått igjennom?

Du får ordrebekreftelse på epost når ordren din er godkjent. Når varen(e) er pakket og sendt fra vårt lager, får du en ny epost med utsendingsbekreftelse.

NB! Noen bekreftelser kan havne i søppelpost i epostprogrammet ditt. Sjekk gjerne godt der om du ikke har mottatt din bekreftelse.

Se mer

Jeg har handlet som gjest og får ikke logget inn

  • Tilbakestill passord ved å trykke på 'Tilbakestill passord' som du finner under innloggingsikonet i høyre øvre hjørnet. Du får tilsendt en resettingslenke og du kan lage nytt passord.
  • Husk å sjekk spamfilter/søppelpost da resettingslink kan havne der.
  • Dersom du ikke mottar passordet, kontakt Kundeservice og vi vil hjelpe deg
Se mer

Montering av ski og binding?

På Fjellsport.no vil du finne mange ulike skipakker. Ved å kjøpe en skipakke, følger det også med montering dersom det er ønskelig. Denne tjenesten er inkludert i prisen, og det er viktig at korrekte opplysninger blir gjort ved bestilling slik at vi får montert riktig etter dine ønsker.

Disse pakkene er ferdig satt sammen, og alternativ for montering er kun synlig på disse pakkene. Du må beregne 2-3 dager ekstra for montering. Bestiller du uten montering sendes dette som normalt.

Vi informerer om at angreretten og åpent kjøp ikke gjelder på monterte ski, da dette er et såkalt "tilvirkningskjøp". Se våre Kjøpsvilkår for mer informasjon.

Se mer

Jeg har bestilt, men ikke mottatt ordrebekreftelse?

  • Sjekk om du har skrevet inn korrekt epostadresse.
  • Sjekk søppelpost/spamfilter
  • Sjekk bankonto eller Klarna om eventuelle transaksjoner
  • Logg inn på dine sider om du har konto hos oss fra før. Handlet som gjest? Ikke noe problem, se under
Se mer