NÅ: -30% på hele* butikken🎅🏻 Se koden her! 

Ofte stilte spørsmål om reklamasjon

Jeg vil reklamere på et produkt, hva gjør jeg?

Har du vært så uheldig at noe er galt med varen du kjøpte av Fjellsport.no ber vi deg ta kontakt med oss. Siden vi er en nettbutikk er det viktig at eventuelle feil/ mangler blir dokumentert skriftlig. Send oss en e-post til [email protected] med ordrenummer, bilder eller videoer dersom du har det, samt årsak for reklamasjon. Vi vil opprette en dialog med ansvarlig leverandør og vil følge opp din sak

Når vi har mottatt din henvendelse, skjer følgende:

  • Du vil motta et saksnummer som tilhører reklamasjons henvendelsen
  • Trenger saken oppfølging fra leverandør, vil vi kontakte disse og løse saken på best mulig måte
  • Du kan forvente et svar mellom 3- 5 virkedager etter første henvendelse til oss

Hvor lang behandlingstid har dere?

Vi vil løse saken i samarbeid med vår leverandør og behandlingstid vil variere fra sak til sak avhengig av leverandør og hva som er feil. Vi vil naturlig prøve å løse saken så raskt som mulig, men normalt kan en reklamasjon ta 2 - 3 uker behandlingstid avhengig av hvordan saken løses. Du vil bli løpende informert om framgangen.

Hvor lang reklamasjonstid har jeg?

Fobrukerkjøpsloven gir normalt 2 år klagerett. For varer som er ment å holde lenger, gjelder normalt 5 år. Se Kjøpsvilkår for mer informasjon.

Garanti eller reklamasjon?

Våre garantier gjelder i Norge og innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven. Enkelte produsenter har egne garantivilkår i Norge som er bedre enn det som gis via Forbrukerkjøpsloven. Se Kjøpsvilkår for mer informasjon.